Magamról

Kétfiús anyuka, ex-közgazdász, leendő ügyvéd, hobbilakberendező, hobbilakberendező, hobbilakberendező, aki kezébe vette az irányítást és dacolva mindennel és mindenkivel, egy igazi nagyvilági, de hagyományörző, eklektikus, euro-anglochic lakást fog összerakni a meglehetősen szűk költségvetésből...

2010. június 19., szombat

Szerzemény

Ismét új szerzeménnyel bővült a háztartásunk!
Az úgy volt, hogy már régóta szemezek a neten egy-egy szép Singer varrógéppel, pont olyannal, mint amilyen a nagymamámé volt. Aztán egyszercsak felhívott a nagynéném, hogy a családban gazdátlanná vált egy régi varrógép és hogy kellene-e? Már pattantam is az autóba és hazahoztam. Dögnehéz volt, szerencsére unokatesóm jó erőben van - puszi neki a cipekedésért!

A varrógép gyönyörű, kb. 100 éves, de hibátlanul működik és egyelőre a teraszon várja, hogy elhelyezzük a végleges lakhelyére.

A fotót direkt nem szerkesztgettem, zéró mesterséges beállítás, így legalább képet kaptok otthonunk meglehetősen kaotikus külsejéről. De nem lesz ez mindig így;)

1 megjegyzés:

  1. Én sajnos nem örököltem, csak egy lengyel Lucnikot apumtól, ezért a Vaterán kellett "lőnöm" egyet, de nagyon jó vétel volt. 25.OOO.-ért, úgy néz ki, mint ez csak ezüst a mintája és körben intarzia fut az asztalon. Nagyon szép, ezzel egyidős és működőképes!

    VálaszTörlés