Magamról

Kétfiús anyuka, ex-közgazdász, leendő ügyvéd, hobbilakberendező, hobbilakberendező, hobbilakberendező, aki kezébe vette az irányítást és dacolva mindennel és mindenkivel, egy igazi nagyvilági, de hagyományörző, eklektikus, euro-anglochic lakást fog összerakni a meglehetősen szűk költségvetésből...

2010. április 17., szombat

Olasz meló - hol találok ilyen mérleget?


Szerelem volt második látásra, mikor először szembejött velem egy magyar lakberendezési lap hasábjain, még semmit sem éreztem. Hanem azután! Beleszerettem. Persze sehol sem lehet kapni.
Minden megoldás érdekel!

(Méghogy "született"?! "Desperate"! ;) )

4 megjegyzés:

  1. Most láttam a tavaly augusztusi otthonban egy ilyet. RS bútorház, 5700 Ft.
    Gondoltad volna? :-)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Oh, pont erre az augusztusi Otthon magazinra céloztam a postban. Amikor ott megláttam, még hidegen hagyott. Aztán azóta is mindig, mindenhol ott van, nekem meg csorog a nyálam és persze az RS bútorház ajándékboltjából már régesrég kifogyott... De nagyon köszi, nem adom fel!

    VálaszTörlés
  4. Hahó, a mostani otthonban is benne van. Lelőhely: vasedény kátay

    VálaszTörlés