Magamról

Kétfiús anyuka, ex-közgazdász, leendő ügyvéd, hobbilakberendező, hobbilakberendező, hobbilakberendező, aki kezébe vette az irányítást és dacolva mindennel és mindenkivel, egy igazi nagyvilági, de hagyományörző, eklektikus, euro-anglochic lakást fog összerakni a meglehetősen szűk költségvetésből...

2010. április 17., szombat

Bemutatkozás

Ezzel kellett volna kezdenem, de annyira rákattantam a mérleg-keresésre, hogy erről szimplán elfeledkeztem. Szóval magamról egyelőre annyit, hogy CDO-ban szenvedek (Chronic Design Obsession:), tulajdonképpen már a gyerekkorom óta, mikor is az összes létező Lakáskultúra magazint töviről-hegyire ismertem, imádtam a fehér falat és barnára pácolt bútorokat, ablakokat, fejben pedig állandóan a jövendő minilakásomat terveztem. (Akkoriban volt egy ilyen rovat a Lakáskultúrában, imádtam! Dexion-Salgo polc és sárga-fehér csíkos függöny rulez!) Aztán teltek az évek, bejártam a nagyvilág egy részét, szüleimmel körbeutaztuk Észak-Amerikát egy minibusszal, kár, hogy ebből mindössze a fagyit és a medencés moteleket értékeltem, voltam Taljánhonban cseregyerek, jártam egyetemre a tulipánok-szélmalmok földjén és a fenti kép némileg finomodott, most inkább ilyenek jönnek be:







Azon vagyok, hogy egyszer a mi lakásunk is valami hasonló képet mutasson. Az út hosszú lesz és rögös, de eltökélt vagyok és minden bíztatásnak, sőt, kritikának is örülök.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése