Magamról

Kétfiús anyuka, ex-közgazdász, leendő ügyvéd, hobbilakberendező, hobbilakberendező, hobbilakberendező, aki kezébe vette az irányítást és dacolva mindennel és mindenkivel, egy igazi nagyvilági, de hagyományörző, eklektikus, euro-anglochic lakást fog összerakni a meglehetősen szűk költségvetésből...

2010. július 5., hétfő

Ez tényleg egy kicsi ház:)

Egyik kedvenc blogom ( http://akicsihaz.blogspot.com/ ) címét plagizálva leírom kerti kisházunk történetét. Fiaim már régóta nyüstöltek egy játszóházért, ezidáig sikertelenül, mivel a felhozatal a giccses-gagyi műanyag vackokból és a méregdrága, de tényleg szép fa kisházakból áll. A bökkenő az, hogy eddig minden játékukkal kb. egy napig játszottak, így nem szerettem volna vagyonokat költeni egy újabb porosodó helyfogóra, de azért nekem is tetszett a kertben egy helyes kis házikó ötlete. Aztán egyszercsak megláttam a tökéletes darabot az egyik barkácsáruház akciós katalógusában - bevallom, lázasan olvasgatom az ilyen barkácsolós-csináld magad magazinokat - szóval megláttam a tökéletes darabot, ráadásul marha olcsón. Egy napig lehetett kapni mindössze, az információnál a lelkemre kötötték, hogy menjek nyitásra, mert el fogják vinni pár perc alatt. Így is lett. Én voltam a második a sorban, némi közelharc és segítségkérés - rohadt nehéz volt - után már ott toltam a billegő, irdatlan nagy pakkot kifelé. Utánam még kábé százan jöttek hasonló csomaggal. A parkolóban megkértem egy férfiembert, hogy dobja már be a kocsiba, aki lelkesen segített, pedig ő is épp egy házikóért rohant. Utólag is köszönöm!
Hazaérve egy telefon az asztalosnak, aki 20 perc alatt összerakta. Nagyon jól nézett ki, de a színe! Valóságos merénylet a jóízlés ellen... (Ja, azt el is feledem, hogy az eladó még meg is kérdezett: "Kisasszony, ez libazöld! Biztos kéri?!":D )
Szóval elszaladtam gyorsan némi gyermekbarát festékért és míg a kisebbik fiam az igazak álmát aludta, fogtam magam és lefestettem. Ilyen volt a procedúra közben.
Aztán meg ilyen lett. Szerintem egész jól néz ki. És még játszanak is benne!
A végleges helyretétel a festés színhelyéről a gyepre egy szombati reggelen történt, ötkor fújtak ébresztőt a gyerekek és ha már így jártam, gyorsan a teraszt is rendberaktam, szegény növények három hónapja vártak a pillanatra, hogy bekerüljenek a kaspókba. Éljen az insomnia.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos kis ház lett. Mi is sokat vadásztunk babaházat, de őrült drágán vannak csak szépek, így ősszel nekivágunk egy SK projektnek innen onnan kapott faanyagból. Most lett kész egy kis babakonyha, csini lett, ezen vérszemet kaptunk, jöhet a nagyobb munka is. :-) Ha érdekel a konyha kb. 1 hét múlva posztolom a dekorella hu - n.

    VálaszTörlés